hétfő, március 22

náthás és éhes vagyok. Inszéjn ma otthon maradt, nekem is kéne lassan egy ilyen nap... asszem egy legközelebbi előadás örömére ki fogok venni teljes napot pihenőre, vagy nemtom, mert.... mert.
Lassan de biztosan halad a rouen fanfic novellám is az olvashatóság felé, az jó.

Ma kell mennem este próbára, amin nem tudom, hogy egyáltalán fogok-e valamit csinálni, de majd ott leszek, és szolidarítok a többiekkel (meg maximum Csongort tanulok, máskor úgysincs rá időm). No persze, ha mondjuk belázasodom, akkor nem. Ezen még tűnődöm egy sort, valóban nem vagyok jól egészen.

Tavasz lett, már szombaton is, aztán vasárnap meg pláne. És ennek örülék vala, és rózsaszín harisnyához lila kabátban zseniális a reggeli félkóma.

Volt szombaton ez a belterj.hu-s találkozó, érdekes volt, meg aztán élmény is találkozi az emberekkel, és félig kívülről figyelni harsány önmagamat. Másnap hajnalban nem volt jó kelni, de legalább próbáltam, és talán nekem is összeáll a szerepem, persze, az még egyáltalán nem biztos, hogy lesz második előadás.

Az esti Beckett meg kifejezetten jó volt. Sajnálhatjátok, hogy nem láttátok (mmint azok nem látták még egyáltalán).

Na, leadom a gépem az ájtín.

Nincsenek megjegyzések: