szerda, március 28



Anngel megjelölt, olyannal, hogy "Az a feladat, hogy három dolgot kell megosztani, amit még nem tudunk rólatok, meg ki lehet tenni a macis képet, meg tovább lehet adni három bloggernek."

Kemény lesz, nem tudom, mi az, amit még nem írtam le itt, és nem tudja a blogomat olvasók legalább 80%-a :D
1. Egyik régi emlékem az, hogy pánikban menekülök haza, merthogy üldöznek karddal - kiderült, hogy a kiscsávó csak ismerkedni akart, és azért rohant utánam, kezében játékkarddal. Persze, most jobban belegondolva, simán lehet, hogy csak ezt mondta, és igazából viccesnek találta, hogy sikoltozva rohanok előle.

2. Soha nem tudtam mit kezdeni a dicséretekkel vagy elismeréssel - egyszerűen, mire képes lennék elhinni, hogy igaz, addigra pont becsúszik egy olyan visszajelzés, ami az egészet negálja. Vagy csak szimplán szembeállítom a "tényekkel", és meg is van a magyarázat, hogy miért nem igaz. Elvégre, ha valóban tudnék írni, lenne jó énekhangom, agyam, képességeim, akkor nyilván elismerné mindenki, akitől ezt elvárnám.
Ebből fakad az élettel való problémáim többsége, nyilván egy földreszállt csoda lennék amúgy, ha ezen túllendülnék.

3. Nagyon gyors olvasó voltam mindig is, de volt egy időszak 10-12 éves korom környékén talán, amikor nem olvastam el mindent a regényekből.Ha unalmas líró rész vagy érdektelen dolog következett, akkor ugrottam tovább az eseményig. Így történhetett meg az rendszeresen, hogy könyvet újraolvasva új dolgokra bukkantam benne :D

(remélem, ezeket még nem írtam le, de mindegyisI

és megjelölném:
Drímőrt
Hannát
Julcsit

hogy tudják majd továbbadni :D

1 megjegyzés:

Dreamer írta...

Gonosz... Ilyenekkel terhelni szegény drímőrt :)