péntek, március 2

dwn

tea.
....
na, a reggeli enyhe energialöket és tompaság elegye mostanra kellemes melankóliává és ürességgé változott.
ihlettelen vagyok. tegnap próba előtt próbáltam a roueni meséhez jegyzetelni, annyira voltam csdak képes, h felsoroljam az NPC-ket szép sorban. és ma itt ülök, szinte meló nélikül, és semmire nem tudtam eddig rávenni magam.
kimentem plázába, hátha a mozgás, a séta, a furcsa emberek meg az esetleges érdekes ruhavásárlási lehetőség feldob, de rosszabb lett. Egyrészt a mostani mainstream divat nem jön be (már pár éve megint nem), másrészt nem találok rendes fekete farmert vagy oldalzsebes nadrágot még mindig.
úgyhogy most szeretnék beülni a dobozok és az ablak közé egy kicsit, de tulajdonképpen ehhez sincsen kedvem.
egész explicit rosszkedvem van.
de szereztem levendulás-csajos folyékonyszappant a fürdőszobába. ez jó asszem.
meg este játék. remélem, jó lesz. azon filózom, elmenjek-e a szomszédba meló után erre a ruhacserélős/kifosztós/vevős akcióra, de amennyire szeretek emberekkel találkozni általában, annyira taszít most a gondolat. pedig simán lehet, h pont olyan emberek lesznek csak ott, akiknek a társasága jól esne most.


namindegy, meló ugye. azok ott már a hegyek, amiket ígértetek?