péntek, március 23

na, befejeztem a deus ex: human revolutiont, eltekintve attól, hogy valóban nincsen jelentősége a játék közben tett dolgainknak, szerintem nem lett rossz. Már, ha eltekintünk a hatásvadász olajban úszó állatoktól, meg éhező emberektől meg ilyenek.
Valahol értem persze, és értékelem a szándékot.

Btw, a negyedik megoldást választottam, és, azt hiszem, az fejezi ki leginkább a véleményemet. Ha nem lehet elmondani a teljes igazságot úgy, hogy ne vonjanak le belőle végzetes következtetéseket (első válaszlehetőség), akkor inkább nem mondok semmit, rakják össze maguknak. A szabályozás úgy lenne jó, ha az igazságot ismernénk/ismerhetnénk, az idealizmus túl sok arroganciával keveredik.
Szóval ez.

Nemtom, h gfogok-e bővebben írni a játékról, szal... hangulatos, de az rpg fokozatosan elhal benne, a végén már csak megyek és keresztülküzdöm magam a neonfényeken, pedig... azért, akárhogy is nézem, változtat a dolgon, ha mondjuk Jensennek van értelme életben maradnia. Vagy pont, h nincs. Namindegy.
(Párszor eltévedtem azért rendesen :D)

1 megjegyzés:

Dreamer írta...

Kezdhetsz Syndicate-ezni:)