péntek, március 2

meditatív péntek

mindig ez van, amikor keveset alszom előtte. a viszki hasznos ital, mert nem kell belőle sok.
nem lesz ez így jó. vagy de.
A próba jó volt, vagy annyival jobbak voltak a beállítások és hozzászoktam a hangomhoz vagy valóban jobb a saját mikrofonom. Valószínűleg a kettő együtt, most izgatottan várom a felvételeket, hátha lesz közülük megmutogatható. Most tartunk ott, hogy kellene dinamika és felépítés kidolgozva, mert ugyan ösztönösen összejön néha, de nem árt tudatosítani, hogy mindig.

hasznos volt a tegnap este és a porszívó, mivel az ersténél nem ment át a kispapíros átutalásom, ezért újra igényeltem netbankos jelszót, és így megnéztem mennyit költöttem az elmúlt hónapban.
csak kicsit kellene jobban átgondolnom, leginkább a kajánál, mert most nem nagyon költöttem feleslegesnek számító dologra (nem, a játék nem annak számít D:).

próba után a buszról majdnem nem szálltam le, hirtelen nem akartam menni a szokásos sörözésre. Fura volt, és megint csak észre kellett vennem, már sokadjára a héten, hogy elfáradtam. Most szociálisan - egyszerűen túl sok az ember, nekem túl kevés az energiám rájuk. Pedig ilyen nem szokott lenni, ráadásul a sok kedves embert szeretm magam körül, mert phetetőnek szoktam őket találni. No good.

Ma péntek. A péntek jó. A péntek a barátom. És be kell látnom, h tökéletes ma az időjárás.

Nincsenek megjegyzések: