hétfő, április 23

Változás

Lehet, hogy tényleg ennyi az egész, valami változásra van szükségem, mert túlságosan beleragadtam az életem különféle paramétereibe. Innen nézve triviális, onnan nézve, hogy mégis, milyen változást, és hogyan érhetek el, már nem annyira. Ráadásul szerintem marhára nem mindegy, hogy mit változtatok meg. (Vagy igen, pont, hogy mindegy, mert úgyse tdok megérkezni és megnyugodni?)

Elköltözni nem fogok. Jól érzem magam ott, ahol vagyok, és életemben ilyenből nem volt sok. Ugyan szeretem egy ideig az átmenetiséget, hogy vendég vagyok azokon a helyeken, ahol alszom, mert nyitva hagyja a lehetőségeimet - és nem kötöz oda egy rossz helyhez -, de amikor valahol , akkor minek ott hagyni? Úgysem tart örökké, sőt.

Változtassak munkahelyet? Másfél éve ezzel próbálkozom, semmi sikerrel. Erről már sokat szenvedtem ide, hát most ne.

Kezdjek tanulni valamit? Próbálok. Utánaolvasok. Kipróbálom. A tavaly nyári tanfolyam érdekes volt, meg akkor jónak tűnt, de mégegyszer nem látnám értelmét hasonlónak. Egyszerűen nincsen eredménye. Ahogy az egyetemi éveimnek se (lásd munkahelyi sirámok). A hajszínen változtatás nem segítene, és azt majd fogok úgyis. A barátaimat nem akarom kicserélni, mert, azon kívül, hogy ez nem így működik, még hiányoznának is. Nem akarok új embereket megismerni, nem vagyok befogadóképes. Most előbb kell észrevennem bárkiben és bármiben az érdekeset, minthogy elkezdenék rá figyelni, nem megy az előre pozitívkép vetítése, bocs. 

Talán most nekikezdhetnék mindannak, amit nem tettem meg, miután leadtam a kib diplomamunkámat. Csak a kezdéshez, és méginkább, a folytatáshoz szükséges erő hiányzik. Meg a motiváció. Minek, ha eddig se láttam eredményét a dolgoknak? 

Még nem látom át az egészet, de azért sejtem, hogy tényleg kell változtatni. Valamin. De előbb be kéne fejezni valamit ahhoz, hogy legyen értelme mást elkezdeni, mert ha sohase tapasztalom meg, milyen a sikeresen elvégzett munka, akkor soha nem lesz erőm folytatni, majd elkezdeni. Semmit. 

Megcsináljuk a királylányos-fantasy rendszerét.
Befejezem a szívforgács logót.
...

Körbe-körbe, egyre körbe, láncán kis kezöknek.

2 megjegyzés:

Sütitolvaj írta...

köszi!! új dizájn:) a régit egyszeruen nem birtam használni...

Dreamer írta...

Nna, ez a dizájn jobb..