vasárnap, április 1

gyorsjelentés: kevés az egy délelőtt. nagyon kevés, még felébredni se sikerült, enmhogy értelmesen működni valamit. Hamarosan kaját kell szerezni, és elnökségi, asszem beülök olvasni mondjuk egy mekibe, szégyen, szégyen, ez van. és hideg is van. és éhes vagyok.
És tegnap jót játszottunk, és a táboros megbeszélés is hatékony volt, emg péntek este-éjszaka az öszevont szülinapi-búcsúztató buli, meg közben a Bázis tengernyi ember, jó ez, jó ez, most szeretnék egyedül is lenni kicsit, emrt semmit nem tudok se tanulni, se alkotni. De elkezdtem játszani a King Arthurral, most épp elfgyott a játék, ami nem baj, mert úgyis bénahelyzetben voltam. Úgyse szotkam stratégiai játékokkal játszani, starcraftot már rég nyomtam, érdekes tapasztalat. Hideg, éhség, napfény.
Szevasztok.

3 megjegyzés:

Dreamer írta...

Játssz Civ IV-el. Az V.-ik részt nem próbáltam, de a négy, az nagyon jó! :)

Sütitolvaj írta...

nekem van egy felesleges piercing bogyóm, ha kell.

gothposeur írta...

köszi, közben vettem az egyik westendes boltban :D lehet külön venni dobókockát fülbe! Színeset!