szombat, december 29

Hirtelen felszabadult idők, csak kár, h a két fellépés közül a szebb/jobb/érdekesebb marad el. (A másik is talán, de kevés eséllyel, úgy érzem.)

Határozottan nyugisabb nem a felelős személynek lenni. Ilyenkor minden lelkiismeretességem ellenére tudom, hogy nem rajtam múlik, még akkor sem, ha mindent megteszek, amit kell. (A táborra pl. ez már nem vonatkozik. muhahaha.)

Fura, nem érzek amúgy különösebb csalódottságot a személyesen túl - miszerint azért mégiscsak időt és energiát öltem bele, mégiscsak tetszett a darab, mégiscsak főszereplő lettem volna. Csak... nem akartam többiek akarata ellenére megcsinálni semmit. Főleg nem a rendező ellenében. Kábé, ha Hanna azt mondja, h megcsináljuk és négyórás feszített tempójú próbákra ösztökéli a többieket, akkor benne lettem volna. Fornost óta tudom, hogy úgyis a rendező dolga dönteni, bármennyit tépi is a száját a színész. A felelősséghez tartozik a döntésjog, oszt csá.

De azért két embert szívesen leütöttem volna, bármennyire is kedvelem őket ... amúgy. Csak ne kezdenének el szívből-lélekből, vagy akaraterőből önirónia/önkritika nélkül nem-biztos-hogy-igaz dolgokat állítni, mer' az közelít a demagógiához.

Az mondjuk simán lehet, h csak tükörbe nézek, és ezért kapok idegbajt, zsigeri ellenszenvet ilyen alkalmakkor - és ez még a jobbik eset, mert ezen lehet segíteni.

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

ha nincs levegőd, akkor is megfulladssz a célegyenesben,ha nagyon hajrázol. sajnálom, nem bírtam tovább, hogy nem tudom összefogni a bandát. megbuktam, mint rendező, az én felelősségem, oszt csá.

gothposeur írta...

Hanna: szvsz jól döntöttél, h nem áldoztad fel a megmaradt idegvégződéseidet az emtété oltárán :)

Angwen írta...

Szívesen megkérdezném, hogy melyik kettőt, de inkább majd valami kevésbé nyilvános fórumon teszem meg.

Névtelen írta...

Pedig engem érdekelt volna a darab. Sajnálom, hogy elmarad.

Rabyn

Névtelen írta...

Engem dettó.

Névtelen írta...

elvileg lesz majd eccer tavaszitalin vagy ilyesmi helyen, merthogy "úgyis csak emtétéseknek érthető" (mondá Anczy)

fqqdk írta...

az a kettő engem is érdekelne ám