hétfő, december 31

Piknik

Gyorsan rákerestem myspace*-n. Nem rossz, most azt hallgatom, kómás fejjel. Aztán megyek hajat festeni, olvasni, aztán aludni hátha pihenek valamit szilveszter előtt. nem ártana.

A fellépés legalább olyan jó volt, mint amennyit nyavajogtam előtte - még volt kreatív imprózás is, mert a másik fellépő helyett is összeraktunk egy rövid jelenetet. Aztán maradtam még egy kicsit táncolni, ha már épp ipari blokk ment.
Mondjuk nem az én közegem... de jön asszem a villanyszerelő majd re.

* Piknik, orosz együttes, Éjszakai őrségben hallgatja sokat Anton.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Izé... Mi az, amire rákerestél myspace-en? :)

g.

gothposeur írta...

kiegészítettem a bejegyzést, hátha így informatívabb :D

miriel írta...

Keress rá a Nautilusra is, szerintem nekik jobb szövegeik vannak :) bár én épp illegálisan leszedtem ezt-azt.

Örülök, h jól sikerült a fellépés.