szombat, december 15

Jellemző

Aludni szerettem volna, ehelyett youtube-on néztem mindenféle klippeket. Merthogy nem voltam elég álmos...
Az tény, hogy a másfél órás alvás csúnyán bezombított volna, de így meg mot érzem az ólomszempillákat.

Vérlepke énekel a Vörösmarty téren, csak nem fagynak meg olyan gyorsan.

Holnap Főnix után játék - mostanában nagyon nincsen kedvem a mozgásórákhoz. Ne tudo, mirt, tavaly szerettem őket, és szerettem volna, ha legalább ilyen aktívak, mint idén. De valahogy nem akarok átöltözni, bénázni az összerakódó jelenettel és hallgatni az elmélkedéseket - legfőképp meg nem szeretek szédülni a pörgésektől, kifulladni a pont túl lassú ütemű futástól. Nem sokat raktam staminára, ez van.

Tegnap meg megint utáltam, h Witsre se. Zsu mellett igen rozsdásnak éreztem a fogaskerekeimet.

A buli meg fura volt. Aktívan hülyének nézem magam, de igenis hiányoznak az első két év bulijai. Oké, kellett hozzá a depresszió-közeli lét, hogy annyira tudjam élvezni fenteket.

Jaj, mennem kéne.

Nincsenek megjegyzések: