csütörtök, december 20

Socialize XP

Kaptam, bár nem sokat. Ma, munka közben átsétált hozzám szemből az egyik csaj, megkérdezte, h használnék-e sötétkék körömlakkot (omg, érted, körömlakk...), aztán elmesélte, hogy az új pasija ruhákat vesz neki, felöltözteti, hogy normális nő legyen mellette, meg hogy lett űállása is, és végre villany is van a lakásukban. Levegőt ugyan vett közben, de nekem elég volt hümmögnöm és érdeklődve figyelnem. Azt hiszem, erre specializálódom - a megértően üveges tekintetekre.
Elgondolkodtam, vajon hogyan tűrném, ha engem így megszabályoznának, felöltöztetnének saját száj íz szerint. Talán... talán létezik olyan embertípus, aki keresztül tudná ezt úgy vinni, hogy vele maradjak (és ne megkötözve, bilincsben/halálos fenyegetésekkel). De még nem találkoztam olyannal (szerencsére?). Mindenesetre a csaj boldognak tűnt. (Vagy magával akarta rajtam keresztül elhitetni.)

Elvittem a munkaóráimat a szövetkezethez, keresek újabbat, többért. Már felhívtak egy másik állással, de az alacsonyabb órabéres.

Nemsokára átugrom a szomszédba, utána meg betlehemes. Csak a történethűség kedvéért.

(és ki szavazott a legalsó opcióra?! :demon: )

4 megjegyzés:

Angwen írta...

Én. (Az előbb.)

gothposeur írta...

és hányszor? :DD

Névtelen írta...

én voltam az első XD a szőke az igazi!

Angwen írta...

Már a feltételezés is sért, hogy veszélyeztetném a szavazás hiteles voltát! :)