hétfő, január 17

Hű. Ez a köd - -vagy szmog? - durván néz ki. Jól néz ki. Fázom, és egyelőre még meglepően éber vagyok, annak ellenére, hogy kb 3 órát sikerült aludnom az éjszaka. Hajnali egyig-félkettőig plakátot terveztem Komáéknak, aztán lefeküdtem - és még fél 5kor is megnéztem az időt. Aztán azt vettem észre, hogy álmodok, (épp valami kellemetlen, félelmetes álom volt, volt egy macska, meg egy gepárdkölyök, játékosan verekdtek, de aztán a gepárd nagyon a falhoz csapta szerencsétlen macskát véletlenül), és sikerült kilépnem ebből az álomból felébredés nélkül. Ez igazából vicces.

Szombaton megvolt a live, erős közepesnek érzem, mert nem sikerült minden szálat úgy megtervezni, hogy működjenek, ill. az meg elkeserít, h nem sikerült Drímőrnek olyan pltoto kitalálnom, ami megmozgatta volna. Mondjuk a főplot veszélyességi faktorát nem realizálták a játékosok kellőképpen - a vérhalálpusztulás fenyegetése nem volt elégé egyértelmű. LEgközelebb ezt néhány játékosnak leírom, hogy a karaktere ezt gondolja a helyzetről :D Meg voltak elfelejtett dolok is, ill. figyelmen kívül hagyott szálak is.
De jó érzés volt figyelni az embereket, sokkal kényelmesebb vol csak mesélni. Időnként úgy áreztem, mintha asztalit mesélnék...

Igazából van máris kedvem a következőhöz, de nyilván nem most lesz. És az már újWoD, és CtL lesz szerintem.

8 megjegyzés:

Sütitolvaj írta...

Nekem sok minden kifejezetten tetszett. Pl. az is, hogy a fő szállal kapcsolatban nem mindenkinek jött le in karakter, hogy az mi/milyen fontos, ha az, ezt elég "életszerűnek" éreztem, illetve, azt is, hogy mindenkinek a saját kis dolga volt a legfontosabb és feltétlenül a főplot, vagy ha az is, akkor is saját szemszögből "nekem hogyan lesz ebből hasznom".

gothposeur írta...

jaja, az életszerű, csak azt a célját nem érte el, hogy azt is megmozgassa, akinek más dolga már/még nincsen :P

Névtelen írta...

Reálisan belegondolva még jobb is, hogy nem vettem részt a fő szál felgöngyölítésében! Nem kell nekem itt semmilyen okkultista szimbólum, vérfiola, stb, a végén felhívják rám a figyelmet, és én azt nagyon nem ekerom :)

Egyedül Hanna volt a kérdéses, hogy mennyit és hogyan fecseg, az már inkább aggasztó volt, h. báró barátom szólt, h. a kislány kinek és mit fecseg el :)

Megvolt a feelingje, a székből megtudtam kb. minden fontos dolgot, ki mit és hogyan csinál, a játékosok csak úgy odajöttek és elmondtak szépen minden finomat :D
(nyilván nem mindent, de a fő szálról szép áttekintést adtak)

Dreamer

zs.gothpunk írta...

Remélem az én játékomat nem úgy ítéled meg, mint aki elfelejtett valamit, mert én összességében sikeresnek éreztem az estét. Ott nyilván nem tudtam volna elvinni úgyse Linát, meg kell húznom magam a buli végéig, de szerintem egész jól elvoltam. Talán csúcspont az lett volna számomra, ha fejbelövöm szegény Tremere öreget, de ugye akkor megint félő, hogy felrobbanunk. :D

Nekem nWoD Vampire: the Requiem-et volna kedvem csinálni, sokat spekuláltam rajta, hogy mennyire jó sztorik kerekednének már pusztán abból ki, hogy mindenki a klánját ÉS a rendjét egyszerre képviseli ilyen-olyan mértékben. Az extrém szektákkal megkavarva aztán a történetet még durvább dolgokat lehetne főzni. :)

Köszi még egyszer! Az külön becsület, hogy egyedül hoztad össze, szervezted meg, bonyolítottad az egészet!

gothposeur írta...

Miki aktív részese volt a plot fejlesztésének, ezt mindenképp meg kell említenem :D

Thilanna írta...

(csak nekem látszanak a kommentek közvetlenül a bordó alapon, fekete betűvel? tudom, kijelölés, de ha más is így látja, sztem érdemes lenne átalakítani vmit :) /firefox3.6.13/)

Névtelen írta...

Nekem is ki kell jelölni jól.

Dreamer

gothposeur írta...

Na, így már olvasható? :)