kedd, január 18

pozitív bejegyzés

Na, a tegnapi próba végre jó volt, ami szép arány az eddig eltelt 30-cal szemben (bár szvsz még mindig nem volt meg 30 próba, hiszen ősszel csak vasárnaponként próbáltunk,és akkor is maradt el). Kicsit olyan volt, mint anno az óráink - úgy tűnik, szüksége van a társulatnak erre. Meg arra is, hogy a második lejáráskor ne azon kelljen görcsölni, hogy rosszul hangsúlyozunk, és még a karakter sincs meg.

Mára virradóan már sikerült aludnom, és most tök jó nekem a tegnaphoz képest.

Álmodtam is megint, első körben valami hadijáték volt (táboros asszem), én valami fontos személy voltam/lettem, lett új fegyvertípusom, ami engedte, hogy több dobásom legyen, Rodhart meg a csapatomban volt, és neki is voltak speckó képességei. Mentünk előre, valami nagy ház belsejében voltunk, mindenféle fából készült lépcsők és függőfolyosók között (ja, erdő volt a házban). Jó támadóhelyek voltak, szerencsére nem volt ott ellenség. Aztán megállapította a csapat vezetője, Hanna, hogy a nép meg fog halni, meg béna mindenki, és esélytelen, úgyhogy Rodharttal úgy döntöttünk, h fedezzük a visszavonulásukat: ők húzzanak vissza, meneküljenek, ezzel hívják maguk után az ellenséget, mi meg a fedezékekből leszedünk annyit közülük, amennyit tudunk, hátha a maradékkal már el bírnak bánni. Szép halál.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Végetek, mockosz kisz tündék!

Dreamer - álom ork

gothposeur írta...

:)= mindig a darkside-nak jobb lenni a hadijátékban :D még akkor is, ha vesztes oldal :D