szerda, február 9

Azért nem rossz ez a februári tavasz, glom lesz megint hó és hideg márciusban mondjuk, mert ez így szokott lenni. De az már vicces, h képtelen vagyok úgy megbetegedni, hogy ne kelljen bejönnöm melóba meg próbára... Fázom, még sincs lázam, és láz nélkül nem betegség a betegség.

Valamit kellene tanulnom. Elkezdtem nézegetni tanfolyamokat a neten, mondjuk akkor már OKJ-val, csak éppen nem tuom, mit lenne érdemes, és mi érdekelne egyben. Tudom, hogy grafikai szoftverekkel szívesen szöszölök, tehát még akár egy Designer tanfolyam se lenne rossz, csak időnként elkap a félelem, hogy netán ugyanazt is végig kell hallgatnom, mint az egyetemen. Meg nézegetem a 3dsMaxos dolgokat is, dehát abból is hallgattam egy félévet, és nem, nem akarok azér fizetni, amit már tanultam, a feléért se. Akkor inkább veszek egy könyvet, és ... ja. Ha más nem, ez lesz. Időnként jó lenne érezni, hogy ér valamit az X évem az egyetemen, de... de semmi. Amit szeretnék igazából, azt csak részben fedi le. Nem vagyok a részletes mérnöki fajta, hosszú távon senkinek nem lenne jó, ha műszaki szintig terveznem kéne, netán a gyártás részben gondolkodnom elsősorban. Koncepcionális fázis, nagyjából mindenben, amit csinálok - ha van mellettem olyan, aki megvalósítani tud, az az ideális. Csak az a baj, hogy általában pont a koncepcióképzést tartják a más dolgokkal összevonhatónak, és szinte rögtön a megvalósításra ugranak - MTT tábor mondjuk kitűnő példa.

Nade, visszatérve a tanulásra, az is komolyan visszatart, h idő. Mondjuk legalább egy év egy tanfolyam, minden szombat délelőtt például, ehhez meg az kéne, hogy valóban meg legyek róla győződve, h nekem ez kell.

Nincsenek megjegyzések: