péntek, február 25

hétvége előtt pár órával (a hétvége a próba után kezdődik szigorúan).
stresszelek, mert a szerda délelőtti verses műsorra mondok verset, és tegnap döbbentem rá, h évek ó anme mondtam verset. ezt tetézi csak, h az elmúl két hónapban elenéysző mennyiséget beszéltem színpadi szituációbn, úgyhogy komolyan izgulok. Ez szörnyű. Oké, mondjuk nem érek oda korábban, mert egyszerűen nem tudom megoldania teleportálást, vasárnap meg feleslegesen mennék hajnalban, mert nem lennék megnézhető állapotban a koncert után.

holnap délután hosszú Turambar próba, nem tudom még, hogy mivel töltöm ki az egészet, mert a koreográfusunk :D beteg, az egyik főszereplő nem lesz, a másik mintha később érkezne... kreatív leszek, oké.

igazán összekaphatnám már magamat. például egy önéletrajz megírása jó lenne, nem?

4 megjegyzés:

Angwen írta...

Igen! :)

Thilanna írta...

sztem jó volt így kevesen is :)

Sütitolvaj írta...

Önéletrajz minták itt: http://www.europass.hu/EPdokumentumok/oneletrajz csak egy kis motivációnak.

gothposeur írta...

:D thx.

mindig elriaszt, h nem tudok mit írni az önéletrajzomba, sajna. egyetem és két állás, oszt tsá. meg esetleg mtt tábor szervezés. ehh. D: