kedd, február 8

mivel arról álmodtam, h egynem-annyira-konkrét-ámbár-játékfejlesztésben-lévő ismerőssel beszélgetünk, és megkérdeztem, hogyan kell játékot készíteni, és azt mondta, h itt Magyarországon nem lehet, ezért kimennek Chicago-ba a barátnőjével, és borzasztóan elkeseredtem, ezért leírom, h reggel kötelező jelleggel kitaláltam egy flashjátékot :D Persze az életbe nem fogom megcsinálni, mert még lerajzolom és megtervezem, de programozni nem tanulok meg.

Meg igényem lenne egy Dűne játékra is - valami statégiai rpg-re, ahol a Házat kell igazgatni, diplomáciai házasságokat kötni, embereket felvenni, biztonsági rendszereket és gazdaságot építeni, meg persze lenne drámai sztorija is, meg az NPC-k is úgy működnének, mint egyrendes RPG-ben. Mint mondjuk az első részében, csak nem ennyire fix történettel.

5 megjegyzés:

Angwen írta...

Szerintem van ilyen Dűne játék... Talán Gergőtől hallottam róla. Amúgy meg nem kell megtanulnod programozni: kerítsd valakit, aki tud.

gothposeur írta...

jaja, az első Dűne játék hasonló...

Dreamer írta...

De.. az első Dűne játék az 89´-es! :)

gothposeur írta...

http://en.wikipedia.org/wiki/Dune_(video_game)
ez? :D

Névtelen írta...

Ó, tévedtem három évet :)

Dreamer