hétfő, február 7

Most már csak sikerül írnom. Ide. Reggel óta legalább háromszor hagytam nyitva a szerkesztőfelületet, aztán be is zártam őket. Most egy kicsit nem fázom, és ez jó, jártam odakint, elhotama sandman soronkövetkezőt meg a csodaidők soronkövetkezőt a könyvesboltból. Meg meghozta a futár a dragonnage-t, de nem azt, hanem a kiegészítőt, úgyhogy cseréltetem ki gyorsan. Nincs szerencsém a legális játékokkal :D

Btw, hamát itt tartunk, (surprise surprise), végigjátszottam a ME2-őt. Pozőrségesség. A játékot még nem fejeztem be vele, mer még van folytatható küldetés ami szimpatikus vonása a játéknak - nem érzem azt a szomorúságot, ami jó film/könyv/játék végén elfog. Mert még él a világ, mert még játszható.
Ebből glom következik, h Janie Shepard túlélte a küldetést (ó, beware the SPOILER).

Naszóval, összeszetem egy rahedli NPC-t, beszélgettem velük rengeteget és még azon is túl, ellenőriztem a hajtóművet meg a páncélzatot meg mittoménmit, meg jól bebiztosítottam, h mindenki szeressen és őszintén rajongjon értem, aztán sikerült belenavigálnom magamat a végjátékba. Azt hiszem, még nem akartam, csak a magyarítás miatt sikerült rossz választ adnom, aztán meg már nem érdekelt, vittem így. De szerencsém volt, sikerült tényleg mindennel elkészülni.
Volt drámai-romantikus encounter, meg rengeteg jelenet, visszajött a filmet nézek élmény. Az utolsó küldetésekben minimális vezetői/taktikai érzéket is kellett tanúsítani, mert a megfelelő NPC-t kellett a megfelelő feladatra kijelölni, amit így utólag jobban értékelek - játék közben én azt hittem, h bármit választok a felhozottak közül, jó lesz... aztán elolvastam utólag a leírásokat, és kideült, h el is lehetett volna rontani. Kúlság. Kár, hogy több ilyen nem volt korábban, meg nem az általános játékmenet része. Szeretem a sokváltozós történeteket, bár a kifejezetten stratégiai játékokért nem vagyok oda (CIV persze jó volt).
Szóval voltak hősies jelenetek, kitartások, megmentések, aztán Shepard utánaugrott a Normandiának, és elérte jól. Mondott beszédet, meg elege lett a Cerberusból, meg ilyenek.
Köszönöm mindenkinek, aki ajánlotta.

--
Volt farsang is, ami jó volt, bár azóta ne pihentem még eleget (másnap reggel 3/4 8-kor kelni csodálatos).

2 megjegyzés:

Sütitolvaj írta...

juhu, lesz kölcsönkérni való könyv:D

gothposeur írta...

még az is lehet, h szombaton már oda tudom adni., mert sok próbám van addig :P