hétfő, február 28

najó.Szinte. Szinte lehetetlen elkezdeni azonnal, pedig akartam írni beszámolót a SoM koncertről elsősorban, másodsorban meg már nem is tudom... ja, persze.

Na, voltam szombaton Sisters of Mercy koncerten. Amilyen ritkán szedem össze magamat, kifejezetten örültem, h előre vettem jegyet, meg minden, mert (ok, ha felteszem, h marad jegy) nem mentem volna el koncertre, ha már nem fizettem volna ki az adag pénzt rá. Egyszerűen lusta vagyok egyedül elindulni a hideg estébe. Haverjaim között meg nem igazán akad olyan, akivel tudok koncertre járni (ill., akadhatna, csak lusták vagyunk elrőe megtárgyalni). Pedig megéri. Egyrészt a zene, másrészt a közeg. Van abban valami otthonos, hogy körülöttem mindenki feketében, még akkor is, ha már csak egy-ket ismerősebb arcot látok, és ők sem a beszélgetősen ismerősek.
Érdekes volt különben, hogy inkább 25 és a halál közötti nézők voltak - tekintve az együttes 30. évfordulóját, ez nem meglepő, de tapasztalni érdekes. Ha jövő szombaton mennék Combichrist-ra, akkor nyilván már nem ez lenne az átlagéletkor, hehe. (Legalábbis remélem.).
A koncert maga jó volt, bár nem elsöprő erejű - de olyat ritkán látok/élek meg. Volt ködgép végig, amiből néha előbukkant az énekes neonsárga pólója, meg a két fiatal gitáros. Az énekes mély hangja időnként hallatszott, többnyire a hallás alsó határán, a vokálokat a srácok nyomták, tehát nem azt lehetett hallani, amit felvételről vagy a 20 évvel korábbi koncertfelvételeken, de asszem örülhetek, h még életében láttam. A rocksztárok gyorsabban élnek, és ez érződött.
11 után valamivel már otthon is voltam. Furcsa.

Pénteken megérkezett a Left4Dead első része, úgyhogy azóta zombikra lövöldözöm álmomban is. Asszem, tökéletes arra, hogy megszeressem az FPS műfajt. Csak ki kéne próbálni haverokkal multipléjerben, mer az még hozzáadna. Addigis igyekszem leküzdeni az rettegésemet a síró gyerekhangú zombiktól, és optimistán tekintek a jövőbe, mert mennyivel jobb már, hogy nem egy távolba vesző mendékhez sietünk, miközben jó eséllyel a barátaink nagy része zombivá változott, vagy szimplán meghalt.
... azért nekem ebbe is beleférne a beszélgetős rpg D:

Nincsenek megjegyzések: