kedd, augusztus 21

pozitív bejegyzés

Hogy ilyen is legyen.

Jelentem, volt egy sírvaröhögős játék vasárnap, remélem, eljutok addig, hogy Janie is blogoljon róla, betörtünk Adrian lakásába és lenyúltunk dolgokat, csak remélni tudom, hogy legközelebbi találkozsukkor nem fog erre rákérdezni, mert Janie legendás pókerarca se biztos, hogy segít a röhögés ellen. Egyelőre nem sikerült hatékonyság-igényemet kielégíteni a szerepjátékban, de majd, de majd! (Mhaha, pesrze).

Péntek este voltunk moziban szomszédékkal, menéztük a Total Recallt, az aranyos volt, meg ettünk sushit a finom. Előtte otthon szenvedtem, gyógyultam és feküdtem ki a tábori megfázást. Szombat este ettünk húst emberekkel fenn a hegyen,megtudtam, hogy Julcsit lecseréljük Julira a Bázison egy időre, megcsodáltuk tömegesen Gergő motorját, és este a deus ex zenéjére utaztunk hazafelé.

Vasárnap pályázatíró délelőtt után a már említett rpg session, hétfőn pedig megnéztem a Quantom of Solace-t, és megállapítottam, hogy egyrészt az előző részt is le kell szednem, és a következőt is megnézem,t alán szélesvásznon, mert CraigBond-ot asszem elég sokáig el tudnám nézni. Mondjuk engem nem zavarna, ha nem a 007-esügynök lenne, hanem egy tök másik, mert a hype nélkül is kúl.
Igen, Witchert Geralt, DE:HR-t meg Jensen miatt játszom (nagyrészt), problem? (Igen, a DE kiegészítőjével kínlódom épp.)

Tegnap este meg hosszas tűnődések után a szektás tüzijátéknézés mellett döntöttem, jól, kell látni őket a tábortól teljesen független összeállításban sokat. Kell nekem az agyatok.

Nincsenek megjegyzések: