szerda, augusztus 15

tétova

oh my, napok óta szemezek a sony xperia s-sel, hétfő este kezembe fogtam egy másik okostelefont, amin volt játék, és elkezdtem érezni a dolog hívását. ez bzmeg, az adolog, amire nincs szükségem. komolyan. telefonálni telefon kell, útközben nem kell itnernet és hülye játékok helyett olvassak már, vagy játszom otthon rendesen, vár a steamen pár dolog amúgy is. és marha drága mindehhez képest.
... de olyan szép... csillogó és fényes, és dolgok mozognak benne és tech és akármi.

Még nem sikerült kipiennem magam, tegnap este táborról aztán kömtről beszélgettünk tea és forrócsoki mellett, jó lenne már valamit igazi sikerélménnyel megszervezni, mert tudom, hogy alkalmas és képes vagyok rá, valószínűleg többre, mint amivel eddig próbálkoztam. Úgy tűnik, leszek inkább csak résztvevő, esetleg részfoglakozást tartok, de még nem tudom, arralenne e elég kedvem. De legalább brainstornolásra alkalmas vagyok.

Ma és holnap próba, utána kéne pihennem még-még-még, aztán majd embereket akarok látni, a táborozókat és azokat is, akik nem voltak ott, és nem a helyemen gondolkodni, hanem csak élvezni a közös időt.


2 megjegyzés:

Dreamer írta...

Mi most a Galaxy S2-vel ismerkedünk. Fehér :)

gothposeur írta...

az nem tetszik annyira, sajnos az xperiák túls zépek :D