hétfő, október 15

Je veux vivre encore plus forte

Napok óta gyönyörködöm az őszben, szitáló ködben, lehet, hogy random fogok szabadságokat kivenni, amikor igényem van arra, hogy reggel kényelmesne keljek fel az esőre. Most hétvégén amúgy erre részben volt lehetőségem, mert vasárnap csodával határos módon csak este volt programom.
Szombaton megint KHE reggel,már csak egy hét, és vége, egyik rossz döntésem volt elvállalni újra, viccesebb lett volna kívülről nézni valaki más Denethorral (aki például férfi, és nem egy csaj). És ennek köszönhetően nem tudtam készülni a délutáni játékra rendesen, bár legalább elmosogattam és rendet raktam a szobában. Roueni kalandok folytatódnak, egy szálat sikerült elvarrni - sebaj, nyílik helyette kettő új -, és epikus borzasztóságok is történtek, és még tudom követni egyelőre a szappanoperaszálakat is sokfelé.
Ja, persze, pénteken Ratzéknál maradtam próba után, akkor azért nem tudtam készülni, de cserébe szereztem ötletet a játékhoz is. A Turambar most az izgalmas fázisában van, amikor derülnek ki dolgok a darabról, karakterekről, egyebek. Ennek kapcsán kristályosodnak bennem a prioritásaim,folyamatosan emlékeztetnem kell magamat a fókuszokra, meg arra, hogy kommunikáljak erről a szükségesekkel.

A levegő tele volt esőcsepekkel, és este, miközben késtem egy megbeszélésről, azon tűnődtem, hogy vajon ennyire szoktak örülni barátaim a napsütéses időnek, mint a mostaninak én, és, hogy annyira szomorúak-e most, mint én befordulok a szikkadó sárga falakba.

és most az Indochine adott címet, hát hogyne. Ilyenkor, ilyen időkben élek igazán. (ó, fennkölt szavak, aik amúgy jelentik is azt, amit eredetileg, mégis, a kalapács, meg a kopás meg ugye a kés éle, ha nem vág, az nem jó)


Nincsenek megjegyzések: