péntek, október 12

Kérdések

Ez péntek reggel gyönyörű, kissé másnapos - bár nem tudom, miért, egy sört ittam tegnap este, bár az igaz, hogy keveset aludtam aztán. Reggeli tükörbenézésemkor igazából lett volna kedvem megint felrakni az arcomra színeket, aztán rájöttem, hogy inkább a szemdörzsölés útját választom ma, smink nélkül sokkal jobb kómázni, annál már csak a tegnapi smink maradványában kómázni a trúbb.

Kieső idők, egyszerűen elszalad mellőlem, aktív a péntek délelőtt, csak nem a munkában. Levél ide és oda, kommunikáció, meg kéne szoknom, hogy beszélek emberekhez, és elmondom a dolgokat, max majd szólnak, hogy bocskösz, sok vagy.
Ja, angolul még mindig nem szeretek beszélgetni, illetve szeretnék, csak nem tudok, pláne, ha nem motivál rá semmi, hogy az idegeneket idegen nyelven szólítsam meg. Csevegenek másokkal az orosz-kínai dolgokról. Viszont így sikerült beszélgetnem emberekkel külön, és annak örülök, hogy kezdenek tényleg érdekelni, konkrét események és dolgok az életükben, ert onnantól kezdve van értelme bármilyen kommunikációnak igazán.

A Szimplakert szürreális hely lett az évek során, én csak hidegkék székekre emlékszem onnan, azóta lett labirintus az emeleten meg rengetegsok külföldi, ez nem jó, mert tömeg, és... és.
Fókuszálás.

Ja, nem, nem sikerült választ kapnom a kérdéseimre, pedig szerettem volna szép nagy pontot rakni rájuk, nem egyszerű, sosem egyszerű, fókuszálás.

Nincsenek megjegyzések: