szerda, október 17

uhh, de nagyon éhes vagyok, nem tudom mitől különösebben, ja, mindjrát dél. Ez a kedd esti éjszakázás megzavart, ilyet általában szerdától szoktam, és persze emellé bejött az, h nem tudtam hétnél tovább aludni, az megint egy félóra mínusz, és perszehogy nem készültem el hamarabb, mint szoktam, marhára nem számít a plusz félóra. Se.

E-maileket olvastam éjszaka, reggel, ztán itt a melóban is, kezdek benne kételkedni, h jó nekem a mobilon email olvasás - örülök, hogy ez nem a munkám, ami átfolyik az életembe, ez az életem, ami átfolyik a munkába, majd lassan azért ki kell szabnom dedikált időket az mtt-s szervezésekre, amiken kívül nem foglakozom velük, hanem helyettük a mindenmással.
Asszertivitást kell tanulnom, az biztos, azt hiszem, valamennyire haladok vele - nem szabad csak azért nem mondanom/gondolnom/tennem dolgokat, mert kerülöm a konfrontációt. Nyilván vannak józan megfontolások, de az esetek többségében elvárható az emebrektől, hogy a tudják kezelni a kritikát, eltérő véleményt, ha magamtól elvárom, akkor mástól is, és vica versa, én is könnyebben feldolgozom és kezelem a kritikát, ha látom, hogy az enyémet mások hogyan. Csak legyenek kimondva a szabályok. Legyen tiszta, hogy minden mellett egyéni meglátásokról és véleményekről van szó, nem az "Igazságról", az lehető legjobbról, hanem csak arról, hogy egy adott ember adott lehetőségekkel (helyzetben és állapotban) mit tesz és gondol.
Szabad megsértődni, és dühösnek lenni, és kategorikusan elutasítani - nagyjából 10 percig. Vagy egyig. A zsigeri reakciókat nem szabad elnyomni, muszáj terelni, de figyelni rájuk.
És sokkal könnyebb úgy vitatkoznom, ha tudom, hogy milyen prekoncepciókra épít a másik, így nem futok bele olyan vitákba, amikhez feleslegesen sok energiát kellene belefektetnem. Oké, azért ezt meg azrét nem szabad túlzásba vnnem, mert itt jön az, hogy attól még szabad ezekkel is konfrontálódni, csak.. csak nem úgy, mintha a "teljesen racionális" döntésről lenne szó. Hiszen amúgysincs ilyesmi.

Tegnap koncert volt, köszi mindenkinek, aki ott volt, akár csak pár számra is, szerintem nem vagyunk rosszak, a felvételek alapján se, attól eltekintve, hogy bűnrossz konferáló vagyok.
Legközelebb gyertek még többen és végig, a másik két zenekar is nagyon jó.

2 megjegyzés:

Sütitolvaj írta...

usability issue: a hattérszürke az aktuális 1-2 poszt alatt nagyon sötét, kényelmetlen olvasni rajta a fekete betűket:P

(és úúúúúúútálom a human-ellenőrzőt!!:P )

gothposeur írta...

done :D (nálam még olvasható volt éppen, de asszem a képernyőm is világos :D )

az ellenőrző meg kell, meg jönnek néha a robotok.