szerda, március 21

De furcsa ez az új Type'o: a legutlsó pillanatban a Yes-re asszociáltam (mert összhangzatban énekeltek pár pillanatig, és egészen olyanokban, mint a Yes), előtte meg a Deep Purple vagy Led Zeppelin ugrott be. Nem tudnám megmondani, pontosan, mitől, mert nagyon rég hallgattam klasszikusokat - nyilván a gitár komoly szerepet játszik az asszociációban. Meg az, h régen mit hallgattam.
Na, most meg önmagára hasonlít, mik vannak. Hú, ez meg progrock o.O hallottam már valahol, nem biztos, h yes, lehet, h Jethro Tull-nál. A közbevetett my soul's on fireee pedig tipikusan type o az evriting dájz meg az egyéb refrénszerű dallamos kiáltozások kategóriájában. Azért a szám eleje nélkül kibírtam volna, a végére meg szépen elszállt.

10 után kell elindulnom, az útvonaltervező aszondja legalább 29 perc az út, tehát, ha elindulok negyed előtt, akkor még eltévedni is lesz időm. Kiöltözöm, fekete-fehérbe, kölcsönlopom húgom fehér ingjét, mert az tetszik a legjobban az itthoni fehér ingek közül, és megint sajnálom, h nincsen kosztümöm. Ha majd egyszer sok pénzem lesz, veszek végre, mert az kell, mert az jó. Mert technokrata hajlamaim vannak, nem azért mert a karakterem is kosztümöt venne fel...

Ja, volt álmom is: fátyolőrzős próbára tettek, nem tudom pontosan, mi volt a szitu, de valakit súlyosan meg kellett ütnöm, mert hülyeséget akart csinálni. úgy rémlik, már álmomban sem voltam tisztában minden motivációval, mintha szerepet játszottam volna. aztán megérkezett a mentor a késszúrás után (háhá, télleg ott még kívülről szurkoltam, amikor a főszereplő megpróbálta leszúrni az ellent), és ott már én szerepeltem, emlékszem, valami sokkot kellett játszanom, és úgy kérdeztem, hogy ha nem így cselekszem (amire komoly esély volt), akkor megölt volna? Némi gondolkodás és buksisimi (hülye vagy lányom típusú) után azt mondta, h inkább igen. De ilyeneken ne gondolkozzak.
Ez volt a legkésőbbi álmom, a többiben nyilván utaztam, vonatoztam, táboroztam, ilyenek szoktak lenni.

Nincsenek megjegyzések: