csütörtök, március 22

átraktak költségtérítés képzésre minden értesítés vagy indoklás nélkül
- ráadásul rosszul számolták az őszi átlagomat is, az indexben
teljesítettként bejegyzett kreditek közül kihagytak kettőt az
összesítésből o.O



fáákk. utánanézegettem a szabályzatban, és ugyan nem egészen értem, h miért pont most lettem költségtérítéses, de nagy úgy tűnik, h jogosan: mert tavasszal 10 kreditet teljesítettem összesen (bár akkor mér nem ősszel soroltak át?), és összesen 384 kreditet vettem fel, ami több mint a minimális 300 kredit 120%a. ja, és 12. félévben vagyok (bár határozottan úgy rémlik, h 13 félévet finanszíroz az állam, a tvsz is 12őt tartalmaz...).



A lényeg az, h nem lesz ösztöndíjam, pedig az eddigi legjobb átlagú félévem volt ősszel. Mmint a szerint, ahogy én számolom, mert az a 2kredites eltérés azért ott van a neptunon. Ez utóbbi miatt mindenképpen be kell mennem, a költségtérítésről gyanítom, h az egyetemnek van igaza, sajnos.



A tegnapi álláskeresés talált, ilyen addigcsinálom-amíg-nics -rendes típusú telefonálós munka éhbérért, de legalább roppant rugalmas. Munkatapasztalat, meg valami pénz, h tudjam fizetni a főnixet - wazz, nem kellett volna ennyire az ösztöndíjra építenem.



A család meg mégegy hitelt fog felvenni a közeljövőben...

Nincsenek megjegyzések: