hétfő, március 5

ördögasszony: thx a felajánlást, de már későn olvastam. Ráadásul végül sor sem került :D

álmosan fáradtan tegnap még meséltem Changelinget, most meg nekiálltam letölteni dolgokat hozzá, hátha segítenek.

A bált élveztem, bár még mindig fura, h sikerült megnyernünk a bálkirálynőséget (thx Ratzhka :D). Annak meg örülök, h Szozsival és Ádámmal együtt kaptam mathomot.
Lehetett volna több keringő, és több emberrel is szívesen táncoltam volna. A két terem végül feleslegesnek bizonyult, mert a lelkesedés ellenére nem elég nyitott a társaság erre a suttyódizsi nevű cuccra - mondjuk halál jól elugráltunk Fq tuccblokkjára, de hiányzott a csoportos agyvesztés. :muhaha:
A Breakfast at Tiffany's-t meg már évek óta szerettem volna buliban hallani, már ezért megérte.

A szervezőknek ezer hála, h megszervezték, jól sikerült.

Nincsenek megjegyzések: