szombat, március 24

ja, aki explorerrel nézi a blogomat, annak úgy kell :PPP
ez onnan jutott eszembe, h tegnap a munkahelyemről azzal néztem, mer' ott csak az van.

Annyiszor elsztoriztam a tegnapomat, h ide már nem jutott sok lelkesedés. Röviden:telefonfóbiára sokkterápia a call centeres munka, de legalább terápia. Az első órákban remegett a kezem, majdnem dadogtam (de azért nem dadogtam :D ), és görcsölt a gyomrom, délutánra viszont egész nyugodtan tudtam belevigyorogni a telefonba és csicseregni a jónapotokat.
Sokat számít, hogy hozzám hasonló kezdőkkel ültünk egy asztal körül, és mindenkinek új volt a dolog, és sztoriztuk, hogy ez most milyen bunkó volt, vagy ez milyen vicces, és megosztottuk az újszülötti élményenket és élveztük :D Ennyi várakoztató zenét életemben nem hallottam :D
A kötelező 10 perc szünet meg zseniális találmány.

hm. remélem, egyre kell menni órára- addig szövegezek ha nem Twin Peakset nézek.
Nem, azt majd máskor :D

Nincsenek megjegyzések: