csütörtök, április 14

talán, ha leírom, hogy mennyire nehezen indul ez a reggel - délelőtt, az elindít a tevékenység rögös útján.
annak kifejezetten örülök így utólag, hogy reggel volt lélekjelenlétem pillanatragasztóval megragasztani a csizmám sarkát. Persze a kezemről még mindig nem kopott le, de örömmel érzem, h kopik folyamatosan, estére talán már nem is fog zavarni.

kell szereznem meleg teát, aztán nekilátnom az egyik listának, bár előtte lekérheetek mégegy mappát, h nálam legyen.

Tegnap telepítettem a Witchert, asszem újabb karakter a listára, Inszéjn mögöttem röhögött a hosszú, fehár hajú, sebhelyes arcú kúl főhősön, ahogy lepofozza az izét. Na igen. A grafikája már kicsit kevésnek tűnik, azt hiszem, főleg az arckifejezések hiányoznak - megszoktam már őket, no.
A HUD meg a harcrendszer kifejezetten kellemes változatosságot hoz a DA-k után, és nagyon szép (pláne a DA2-hz képest, mos érzem igazán, mennyire kiábrándító egy fantasynél ez a fajta minimalizmus). A világ hangulata bejön, bár még csak a legelején járok a sztorinak, kvázi a tutorialnál. Az egyetlen csaj NPC persze köldökig dekoltált ruhát visel, de cserébe a zord arcú pasik mind izmosak.

ma este zenekari próba, kár, h nem tudtam gyakorolni amiatt, hogy ott kellett ülnöm a törekvésben, és gombokat nyomogatnom, miközben olvasok. ennél alulmotiválatlanabb nehezen lehetnék, még csak nem is idegesít, elfogadom, mint a banális rosszat.

2 megjegyzés:

Angwen írta...

Azt ugye tudod, hogy én egyszer már odaragadtam a Bázis konyhakövéhez hasonló manőver közben? :) http://morniesse.wordpress.com/2008/10/12/intim-ismeretseg-a-pillanatragasztoval/

gothposeur írta...

ehehe :D