szerda, április 13

várom a tavaszi találkozót, persze már van bennem szervezési izgalom is, minden rendben lesz-e, minden jó lesz-e, nem felejtettem-e el még valamit, ilyenek.
alapvetően nem szeretnék mást, csak a tavat, meg a zöldet, meg az embereket. Eszembe jutott Várgesztes, meg az erdő ott, és eszembe jutott az is, hogy mit jelentek nekem azok az emberek akik. :elérzékenyül:

szeretném bejelenteni igényemet több időre, több időre, amit arra fordítok, amire akarok.

szeretnék például mesélni, a királylányosat is, de mást is.

játszani is szeretnék, nem csak azt a 20 perceket, amit a mirrr's edge előtt bírok ki.Durva a játék, borzasztóan frusztrál, mégis játszom. Most tudom csak megbecsülni a Portla-t, hogy viszonylag kevés szívássla tudtam végigjátszani. Ott általában, ha rájöttem a megoldásra, akkor már nem kellett túl sokat szenvedni. Itt meg... marha jó ugrálni a háztetőkön, meg minden, de meg kell szokni a földön csattanó hangot, meg az állandó újratöltést az automatikus mentési helyekről. Ha legalább másodpercenként menthetnék...


gváháháhááá,Pók most küldte át azt, amiről nem is tud sem ő, se nem én, de jó lesz ez szombaton :DDDD

2 megjegyzés:

Angwen írta...

Jók legyetek! Sajnálni fogom, hogy nem leszek ott... :(

gothposeur írta...

ó, kár :(