szombat, szeptember 24

ma koncepcionálisan lógok az első PS óráról, adjunk helyzeti előny azoknak a csoportból, akik ezzel még nem foglalkoztak - ma nem lenne türelmem Floranszhoz, akinek időnként kattintásonként kell magyarázni.

Meg kell idő a hétvégi akármikhez - el kéne menni a postára, meg kontaktlencsét csináltatni megint, meg valami kaját vásárolni, a ruháimat kiválogatni, és bepakolni a több helyre, amim lett.

Vmikor egy ikea kör és a kikából az ágy.
--

de ezek mind, mind, mind.

vettem kávét, még mindig nem értek hozzájuk, de már az instant kv mellékízét tökéletesen érzem, és nem tetszik. Meg a szar automatás is a munkahelyemen, átszoktam az olcsóért fizetős kapszulásra. Na, most itthonra megint néva alapján vettem, valami szicíliai izét, ami színtiszta pozőrség, mert nekem aztán mindegy, hogy a világ melyik feléről jön, ameddig nincs rosszkávé íze :D
olyan vicces, ahogy elveszek a napok részleteiben.
--

de legalább eljutottunk a cliffhangerig a királylányosban, és a karakterek kiválasztott arcai nekem is segítenek meglepő módon. L-et például könnyebb úgy játszani, ha a színészt képzelem el mellé.

És már hideg van éjszakánként a nyitott ablak mellett.

Nincsenek megjegyzések: