csütörtök, szeptember 29

napfényre megfájdul a fejem, meg most úgy inkább ne kéne mozognom egyáltalán. nyjajj.

azt álmkdtam, h vmi megasztárxfaktorban bejutottam már vmi fordulóba - de úgy ám, h nem hallgattak meg, hanem a női zsűritag azt mondta, sétáljak le a színpadi lépcsőkön, amit megtettem - nehéz volt ám anélkül menni, h nem néztem le, és az álombéli mézben járás esete is megvolt -, és azt mondta, azért juttat be a fordulóba mert olyan simán sétáltam le. Aztán kellett énekelni, nemtom mit énekeltem, talán a garbage számot, és közben igen komoly "táncot" nyomtam (volt benne bukfec is :D), és asszem tökre bejött a zsűrinek.
vicces.

btw, van dobozokban ágyam, matracom meg majd pénteken érkezik, remélem, találok az elcipeléséhez segítséget.

ja, az emg milyen vicces már, h within temptation számot énekeltem órán, amit nyilván úgy vezettem fel, h ez magas lesz, aztán pár eléneklés után kiderült, h nem is magas, csak az eredeti énekesnőnek, úgyhogy felejtsem el azt, amit hallottam :D

Nincsenek megjegyzések: