hétfő, szeptember 12

visszatér lassan minden a rendes kerékvágásba, túlélés, day-by-day, ilyenek.
Nyilván jobban szeretem azt, ami nem az unalmas napok sokasága, hanem valami több-szebb-jobb, és nem csak ideiglenesen szakad meg a fonál.
--
a hétvége, a hétvége, a hétvége elkezdődött pénteken a koncerttel, aztán suli, csupa izgalmas css-sel, (nem, tényleg),aztán átmásztam a városon azért, h lássam a búcsúzókat, meg egyek burgerkingben a többiekkel, az jó volt, meg este mentem a buliba, vittem jelmezt, és beöltöztem. Közben kiszőkítettem a hajam. Vasárnap meg jöttek geekek Buffyt játszani, úgyhog előtte bolt, takarítás -elkezdtem lemosni a tűzhelyet is, és elmosogattam, bár mostmáraztán elegem lett, mert én alig eszem otthon, azt is kb egy tányérból, a zsíros-kajamaradékos tányérok tömegei viszont egy idő és büdösségi fok után kiakasztanak. Basszus.Ha legalább a kajamaradékot ne hagyták volna ott.

A játék amúgy érdekes volt, érezhetően más stílushoz szoktam. A rendszer és setting különben alkalmasnak tűnik  szappanoperásabb felfogáshoz is, úgyhogy felvettem a listára.
Egészen elszoktam attól, hogy vannak játékosok, akik nem a szituációban próbálják ki magukat, hanem meg akarják oldani a helyzetet. és nagyjából a számomra érdekes szituk felét le sem játsszák. A harc érdekes... adalék, a lényeg számomra mindig is a megelőző és követő eseményeken volt. Oké, verekszünk, de miért, és mit beszélgetünk előtte, és utána ki hogyan érzi magát? Mondjuk ahhoz jó karaktert választottam, h ne tudjam kivonni magamat az akcióból - egy Vadász mindenképpen ott lesz a harc közepén. Még akkor is, ha a játékosa rendszeresen 1-est dob :P

na, majd.

Nincsenek megjegyzések: