szerda, október 12

amúgymeg, ma reggel Nyüfi átlátogatott a szerelővel, és van fűtés.Megmutatta, hol kell a nyomást figyelni,és a vizet megnyitni, vagy vmi ilyesmi, mostmár okos vagyok.
az a durva, hogy ez negyedóra, amivel korában keltem, legalább egy órának tűnt. Borzasztó sokat számítanak az öt percek is.
Furcsa, a két ablakon kinézve másik világba látok. Balra tőlem az unalmas iszonyú világoskék ég előtt robognak a felhők, jobbra, szemben éles-sárga fénycsíkok a felhők szürkéjében. Meg háztetők, ofcourse. Nehéz elképzeli, hogy az egyik a másikból következik.

Ma főnixpróba, ilyen felújító-ismétlő, ha jól sejtem. Gyorsan átnéztem a szövegemet este, kicsit aggódom, mert két hónapja nem voltam színpad közelében sem. De így, hogy nincs kötelezettségem a társulattal szemben, sokkal jobb. Egyelőre pont ugyanannyit játszom, viszont nem kell készenlétben állnom, szabadon rendelkezem az időm fölött. Kúlság.
Az lesz majd az igazi, ha a munkám is olyan lesz, amit szabadon osztogathatok be.

Nincsenek megjegyzések: