hétfő, október 24

Újabb gyakorlás tegnapról.
Még érzema  rengetegsok kihívást az ügyben, egyelőre azt kell tartanom, hogy minden este, amikor 10 előtt hazaérek, foglalkozzak valami ilyesmivel, retus, honlapszerkezstgetés, flash, akármi. A retus fun, a többihez jóval nehezebben szedem össze a koncepciót, de azért kell.

Btw, pénteken nagyon vicces volt a királylányos fantasy, kifejezetten jó dolog mesélni ezeknek az embereknek, nagyon hálás dolog. Pláne, ha főzök ilyenkor, mert magamnak kevésbé lelkesen főzök, kell a motiváció.
Úgy érzem, három embernek ideális mesélni, legalábbis abban a stílusban, ahoyg ezt én teszem.

Szombat kemény volt, kicsit kiléptem a komfotzónámbl (újabb célkitűzés, figyelni a kilépési lehetőségekre, különben zombi leszek tényleg). A tanfolyma vége kicsit szomorú, pláne, hogycsak úgy egyszerűen nem megyek be töbet, semmi érzékeny búcsú, és egészen megkedveltem a tanerőket. Pláne, hogy megjegyezték a nevem. Szerintem visszamegyek még oda.

Aztán kacarászós elnökségi, jó volt, meg hatékony is a lehetőségekhez képest.

Aztán mentem a többiekkel Bypass koncertre, szórakoztató volt az este. Nem, tényleg. És amíg még nincs senki a szomszéd szobában, addig kitűnő átmeneti szállás :D

Na, kaja mindjárt.

Nincsenek megjegyzések: