hétfő, október 17

a hétvége a hétvége vége.
a vége elmúlt és kezdődött a hétfő a narancsizzó hajnallal, aminek nemsokára vége és sötét lesz, nem? Vagy még világos? Igen, világos, alhatunk.

Nem működik a nettől eltiltásom, de részben azért kicsit igen. Jól van, jól van. Az éhség az agyban is létezik, az agyban létezik.

Valami furcsa történik, a liftek emelkednek, de a lezuhanástól félek, attól félek, hogy túl magasra mennek fel, és szétesnek és és és.
---

szóval pénteken elkezdtem a  hétvégét szabadsággal, de nem igazán voltam magamnál, úgyhogy nem tudtam úgy kihasználni a délelőttött, ahogy szerettem volna. Például nem bírtam túl sokáig aludni.Ja, persze, előző este a Krimóban ültünk éjszakába menően emberekkel, ez most furcsa volt. Öregszem, úgy tűnik. Egyre kevésbé érzem magam emberek közé valónak - bár, igazából sosem.

Péntek este ott maradtunk szörnyű köntemporális popzenére ugrálni, szombaton jó volt a PS szakkör.
Délután szereztem könyvet és beszélgettem félismerősökkel, ami jobb volt, mert gyakorlati idegenként udvariasan olasmiről beszélgettünk csak, ami érdekel minket.
Asszem mostanában az a bajom, hogy rengeteg társaságban beszélgetnek engem nem érintő dolgokról, és nincs energiám arra, hog érdekeltté tegyem magam. Egy-egy emberrel más, ott már csak a másik személye miatt is érdekel az, amit mondd - vagy nem találkozom vele beszélgetni.

Morganával kifejezetten üdítő volt beszélgetni, meg az is jó, hogy volt értelme főznöm (igen, ez valóban fontos).

Aztán volt geekség vasárnap, lassan kezdem érteni, mit kéne csinálni ebben a típusú játékban. Nagyon(-nagyon) más, mint amihez szoktam. De egyelőre még az érdekes, és nem a frusztráló kategóriában van, aztán majd kiderül. De azért szeretnék  szerepjátszani már úgy is, ahogy szeretek.
Nem csak mesélni. Legalább azt fogok pénteken, ha minden jól megy, és nem mondja le senki.


Nincsenek megjegyzések: