szerda, december 19

Fókusztalan

Álmodok én még mindig, csak nem tudom, ja igen. A dolgok, azok.

Tegnap megvolt a koncert, volt öt ember, akik még nem hallottak minket, velük együtt kb hat fős volt a közönségünk, nem számítva a pultos, meg a hangtechnikust, aki néha bent volt a terem ben talán. Bár ez csak onnan tűnt fel, hoyg amikor begerjedt a mikrofon, akor nem csak a kontrollból vette vissza, hanem mindenhonnan. Úgyhogy lényegáben nem hallottam magama, ellenben a hegedűt azt meg túlságosan is. Faszom a hétkoznapi 10kor kezdődő koncertekbe, de tényleg. Annak a két-három embernek is kényelmesebb lenne, akik véletlenül eljönnek meghallgatni, nekünk meg pláne. Odamentem, fáztam és szánalmasan betegnek éreztem magam, aztán szerencsére megjelent Tapsi, kicsivel később meg Angwen és Hanna is, és nekik nagyon örültem. Volt egy horváth srác, aki véletlenül került le, meg két ismeretlen ember, akik nemtom, kik voltak. A koncert nem annyira volt erős, legalábbis engem eléggé lehangolt a hangosítás, meg úgy általában a nemtommi ami van.

Mert abból van sok,érzem a szobámon,szinte folyamatos a rendetlenség pedig ezúttal van időm, mégis, erőm nincsen csak így kampányként mosogatni, amikor felcseszem az agyamat a mosogatóba szórt borospohárhalmon, hát basszameg, hogy a törékeny dolgokat is behányják oda, pedig még külön is válogatom, h könnyebb legyen elmosni. A fürdőszobát se ártana már kislagozni, első szabadnapomon nyilván enm ezzel fogok foglalkozni, atán eltelik a karácsony és annyi. Mindegy. Hülyeségeken húzom fel magam, és ez nem jó. Közben folyamatosan dobol a fülemben az ezerdolog, ami kell, hogy befejezzem a westernes történetet, hogy csináljak magamnak honlapot, hogy csináljak tartalmat a honlapra, meg úgy csináljka valami rételmeset a határidőkre és elvállaltságból kötelezőkön kívül. Mert legalább készítettem plakátot a táborra, ami kábé csak nekem tetszik, meg vana keretjátékprojekt, amivel viszont jelnleg nem akarok akkor energiával foglalkozni, mert azt majd januártól, és átgondolva, nem készre csinálva, hanem kivételesen tényleg végiggondolva. És nem egyedül,e rgo mindenkinek kell időt hagyni a LEPre meg karácsonyra.

És nem jó, hogy magamat vetítem mindenhova, nagyon nem jó. Fókusz bazmeg, fókusz.

Nincsenek megjegyzések: