hétfő, december 10

Kéne pihenni, minden hétfőn ezt állapítom meg, és lassan attól függetlenül, hogy valójában mennyit tudtam aludnia  hétvégén. Most sikerült belőnöm a terheltségemet egy elviselhető szintre, örülök neki, de még mindig kevés az időm vagy az energiám.

Péntek-szombat az a Turambarról szólt, most jön az az időszak, amikor bele kell rakni az energiát és felpörgetni mindent, hogy januárra elkészüljünk. Döbbenetes módon képtelenek vagyunk összehozni, hogy mindenki ott legyen egy próbán, ha elméletileg oké, akkor késnek az emberek - basszus, a késések, nekem bazmeg bűntudatom van 5 perctől is, itt meg simán késnek 30-40 perceket is emberek. Nem, a kezdés nem a kiírt időpont plusz félóra, az már csúszás, amivel egymás idejét raboljuk. Duhh-duhh-duhh. De azért kezd összeállni a darab.

A táborkezdő találkozó ezzel szemben kifejezzetten összefogott és hatékony lett, tartottuk az időkereteket, úgy tűnik, nagyjából a jelenlévők képesek koncentrálni meg képben vannak a majdan szükséges feladatokkal megminden.

Szombat este adventi gyertyát gyújtottunk, meglepően könnyen tudok ráhangolódni az áhitatra, imára, és meglepően (haha) szükségem is van rá.

Mi van még... mi nincsen.

Ja, vettem Sims3-at leértékelve, azóta veszik el az életem, sorozatnézés és MAxPayne mellett hajnalig egyengetem Gilraed Droidus életét, meg a Palmer családét, bár utóbbinál elfelejtettem természetfölötti dolgokat felvenni nekik, pedig. Még szükségem van pár kiegészítőre, de csak okosan kéne megoldanom, nem egy vagyont elhagynom rá: a Seasons meg a Late Night emg az előadós, azt fejből nemtom melyik. A Supernatural kieg vicecs hozzá, zombik mászkálnak és buliznaka házak körül éjszaka :D NEm annyira zavaró már a magyarított verzió, de nem kicsit nehezményeztem, h nem kérdezett rá telepítésnél, h milyen nyelven értek, ilyeneket ne döntsön el helyettem senki.

A MaxPayne 3 viszont egyre kevésbé tetszik, mármint kurva hangulatos (nem, tényleg), de idegesít, h ennyire tisztán csak shooter. NEm szeretm, ha csak a lövöldözésnél rohangászhatok épületekben, és egyszerűen nem értem, mitől romlik el a karakterek irányíthatósága, egyszerűen sokkal macerásabb mozogni velük,meg miafaszért hagyják ki az ugrást meg a tereptárgyakon való mozgási képességet? Egy kicsit összetettebb és érdekesebb lesz attól egy játék. A nehézsége nem igazán egyenletes, a harcok többségét elsőre megcsinálom, aztán random módon van néhány szivatós helyzet - csak az az idegesítő, hogy ennyire szakaszos, marhára nem izgalmas ugyanazt a 20 másodpercet újra és újra játszani.És a legkúlabb részek az átkötő videók, mi ez már? Ütős zene és hangulat olyankor, amikor nem játszom. Értékelem az időnként lenyomhato E gombot a Kiegészítő Infókhoz, de ... egyelőre nem láttam jelentőségüket. Úgy meg minek. Ja, és azért már néha idegesítő Max balfaszsága - tudom, hogy ez a plot, hogy ilyen borzasztóan lúzer és összeesküdik ellene a mindenség is, de ... basszusmár.

Nincsenek megjegyzések: