hétfő, december 3

Tél

December eleje van, tél van, átrendeztem a szobámat a szombati koratavaszi napon. Most álmos vagyok. Van meló, van mit csinálni, van este emberekkel, meg otthon szép újrarendezett szobám, ahol egyszerűen több kedvem van elülni a gép elé, vagy aludni vagy ágyban olvasni, int eddig, pedig azért az eddigi szobámat is szerettem nagyon. Apróbb hangsúlyok is átrendeződtek ezzel - az ágyam kikerült a közösségibb térből, messzebb került a kanapétól meg a kisasztaltól, különválaszottam az alvás teljesen a mindenmástól.Egy kicsit kevésbé kolesz. Meg lett nagyobb hely a szoba közepén (ha odébbrakom a kisasztalt), hát nem csodálatos. Illetve - egyelőre - rend van és tisztaság.Elvégre porszívózással indult az egész.

Vasárnap aztán sikerült megint Rouent mesélni, bennem eőteljesen körvonalazódnak események, csak arra kéne rájönnöm, hogy hogyan tudom úgy flvezetni őket, h ne legyen irreálisan túlzsúfolt Rouenben az élet - amilyen volt az elmúlt hetekben, mert már a PC-knek is feltűnt, és elkezdtek következtetéseket levonni játéktechnikai dolgokból, ami öizé, nem annyira jó nekem, mert nyilván igazuk van, csak éppen időnként ellentmondó dolgok ezek. Mmint az eddigi belső logikának. Viszont, ha nincs esemény, akkor meg érezni rajtuk, hogy ... azért várnák, hogy legyen valami. Well, legalább az események elindultak a világban rendesen, majd kiderül, mi lesz itt. Jóval nyitottabb minden, mint az előző évadban, muahahaha.

Na, újabb évszak, a félelemről lemaradtam, de most legalább lehetek szomorú.

Nincsenek megjegyzések: