hétfő, április 15

A hétvége pompásan telt, kezdődött mondjuk egy képregényes kocsmában péntek este, ahonnan aztán a felhangosodó zene zavart ki minket. Szombaton IKEA, szereztem mindenféle boldogságforrásokat, mint pl. egy 2x2-es (fekete) polcot, két (fekete) díszpárnát, egy (fekete) ágytakarót, és egy (fekete) mécseslámpást. Onnantól kezdve minden majdnem tökéletes volt, tényleg. Illetve, onnantól, h összeszereltem a polcot, kitakarítottam, és beüzemeltem. Megint büszke vagyok a szobámra - ehhez időnként ugyan át kell rendezni, de asszem ez így működik.

Délután átjött Szozsi, főztünk kaját, amiből még maradt is, még mára is, leteszteltettem vele is a courserás feladatot, gátoltuk Julit a fordításban, dehát, kell időnként közösen vacsorázni és sörözni és cigizni az erkélyen, erre való a tavasz és a nyár és az ősz, amíg nincs hideg. Kipróbáltuk a Team Fortress 2 robotos vs módját, laptop plusz asztali gép kombóban elég jól ment, bár nem sikerült még megoldani, szóval még meg kell a pályákkal küzdeni. (Segítséget szívesen látunk, steamen játszunk, e.)

Vasárnap sok órát játszottam, dolgoztam a courserás dolgon, végül délután NYüfinél az erkélyen kávéztunk és gesztenyepürét ettünk és söröztünk, miközben Szozsi skype-megbeszélésen vett részt eg szobával arrébb, és csak néha jött ki röhögve, h "sokat beszélnek". Nyüfit is leteszteltem, amíg kutyát sétáltatott addig megírtam még egy részt a feladatból, és égül este ezt teljesen időben befejeztem, letisztáztam, képeket beillesztettem, szóval úgy gondolom, h mennyiségre minden megvolt, a minőségről fogalmam sincsen, de az elsőre úgyse szokott menni, amíg ki nem próbáltam.
Ja, játszottam utána megint.

Nincsenek megjegyzések: