péntek, április 19

Tegnap végül mentem szociális életet élni, az alkoholtól  (és valószínűleg némely elmúlt beszélgetésektől) kicsit beszólogatósabb lettem, mint szoktam, nem mintha bánnám, vagy valami, engem szórakoztatott saját trollságom, kifejezetten tudom élvezni a szociális élet meta-dolgait, na. Kicsit sajnálom a barátaimat, amikor megpróbálom velük megosztani azokat a dolgokat, amiket én nagyon viccesnek és érdekesnek találok, mert se átadni nem tudom pontosan a relációk finom szövetét, se nem élvezhetően előadni, elnézést.
Majd egyszer megírok egy zseniális regényt, ami ezzel lesz tele, mint mondjuk Merlénél a Madrapur, amiben, ha jól emlékszem egyáltalán, az volt a legizlmasabb, ahogyrészletesen leírta a ki-mit-tesz és hogyan dolgot, over-analyzing, heló, ehhez bármikor partner vagyok.

Asszem nem megyek osztálytalálkozóra, amiért ugyan szomorú nem vagyok, mert jelenleg nem lennék képes elviselni ilyen jellegű szociáli nyomást (igen, itt az ellentét azzal, h élvezem a társasági kihívásokat, pontosítok, olyankor élvezem, ha valamennyire biztonságban érzem magam.)

Szép a koranyári este, egy leutazásról félálmodtam, meg valakiről, aki messze van, és mindig ez a délutáni aranyló napsütés jut róla eszembe, meg végtelen prérik és ördögszekerek. NEm emlékszem belőle semmire, csak a színeire, ma keveset aludtam.

Olvasom a Diaszpórát, első magyar e-book, amit megvettem, és vár rám egy gamedesign könyv mellette, amit már lassan egy hónapja megvettem (hahh, tetszik, hogy pdf-ben is odaadták örökbe), meg valami html5-ös akármi is, ha végre iőt találok, de pl. van ez a courserás tanfolyam, elképzelni nem tudom, hogy fér bele az emberek idejébe ez úgy, hogy hétközben is van határidő, és az belecsúszik a következő feladat elejébe. Mindegy, holnap lesz a a nap, amikor tudok ezzel foglalkozni valamennyit. Persze, miután a délelőttömet eltöltöttem mindenféle könyvekkel és finn írókkal. Jut eszembe, ugyehogy Miéville is jó pasi.

Kicsit rohanok körbekörbe, hátha az lecsendesít.


1 megjegyzés:

tapsi írta...

CHINA!!! <3 <3 <3 nyilván jó pasi :D