kedd, április 16

Fókusz

Kaptam szabadságösszesítőt, gyanítom, h kifelejtették belőle az eddig kivetteket, mindenesetre jó volt látni, h még van 25 (még akkor is, ha már nincs). Már sejtem, h május elején leszek pár npot szabin. És azt is, hogy hamarosan kezdenem kell valamit a magam mögött húzott dolgokkal, így vagy úgy. Például nem ártana XP-t raknom a fókuszálás nevű dologra. Elkeserítő, hogy egyszerűen nem vagyok képes minden számomra érdekes dologgal foglalkozni, de be kell látnom, h már csak ilyen értéktelen véglény vagyok, és nem tudok megfelelni az általam felállított követelményeknek: hogy a jelenlegi tevékenységeim mellé pluszban odaférjen minden készség elsajátítása, amire minimum szükségem lenne bármihez, és minden eredmény előteremtésére, ami KELL. És eből most inkább az eredmények a szűk keresztmetszet.

Egyrészt, kellene gyártanom készre pár oldalt, de legalább egyet, olyat, ami tetszik is, nekem is. Ezzel együtt tanuljam meg a html5-öt és végre rendesen a javascript alapjait meg JQueryt meg efféle izéket, használjam benne eredményesen azt a sok szart, amit UX cikkek olvasása során magamra szedtem.
Például Szívforgács honlap, amit a dobosunk nem barmol szét IE6-ra hivatkozva, és nem szedi ki a css-em harmadát.
A courserás következő feladatokra sokkal több idő kell, mert angolul írni nehéz, a formázást képtelenség több platform között szállítani, és ugyan szerintem megfelelően gondolkodtam és dolgoztam tartalmilag, ha ez nem látszik, akkor baszhatom.
Fejezzem be azt a pár novellát, amit elkezdtem, és tanuljak meg végre írni. De legalább az első.
Szerezzek keverőt, és drótozzam össze a hifivel és csináljak végre zenét.
Írjam meg a királylányos a rouen-sztori soron következő vázlatait. (Honlap ezeknek is.)
Plakát a következő koncertre.
Keretjátékos feladatok rendes lekövetése és minden dokumentálása - előkészíteni egy találkozót, meg még néhányat.
Élni szociális életet, két baráti körrel, és a legfontosabb barátokkal.
Olvasni sokat.
Ügyesre fejleszteni magamat az ME multiban.
Végig kell játszanom az Alan Wake DLC-t, a Batmant, meg a többit.
Nem ártana befejezni a királylányosfantasy rendszerét sem. ÉS ledokumentálni, ofkorz.
Még mindig nem mozgok, és hiányzik.
Keressek új munkát, készítsek önéletrajzokat megminden.

És akkor még nem beszéltem arról, h milyen régen nem játszottam színpadon. És rendezni is kellene.

Ja, igen, meg a munka - és nem szabad arra alapoznom, h itt bent bármit megcsinálok. Néha igen, néha nem. Maradnak az esték meg a hétvégék, heló.

Szóval, ha ezeket nem tudom párhuzamosan csinálni és nincsenek erdményeim, akkor szánalmas vagyok, ha valamelyiket kihúzom, akkor vagy a szórakozás része veszik el az életemnek, vagy az, hogy bármilyen állásra érdemben jelentkezhessek. Mert, mit most tudok, az nyilvánvalóan nem elég. De ugye marhára nem látom, hogy mi lenne az elég.






Nincsenek megjegyzések: