hétfő, március 3

asszem megbetegedtem. inkább nem eszem, és reménykedem, h ma este nem leszek rosszul a próbán, illetve szombatra rendbejövök. komolyan, miért nem tudtam egy hetet várni ezzel?
képtelen vagyok bármire, álmos vagyok, és stresszelek a szakdolgozat miatt is, amikor nem írok bele semmit. azt hiszem, az egyetem jelentette a legtöbb stresszt - ok, a családom után, de azzal már 24 éve küzdök elég reménytelenül.
minden más dolog általában megéri a belefektetett energiát, de az egyetem soha nem motivált annyira, h az elcsúszásokból adódó ideggörcsök megérték volna.

a szombati fellépést nem tudom értékelni, szokás szerint a technika is belecsúszott, meg időt is kevesebbet szántunk rá, mint kellett volna. Tuti nem lett rosszabb, mint ezek a performanszaink általában.

asszem, lefekszem aludni pár órára, hátha utána jobb lesz.

elolvastam a csillagtalan éjt is, és nincs nálam folytatás. egyelőre töretlen a lelkesedésem,, végig olvasom az összeset csakazért is!

Nincsenek megjegyzések: