hétfő, március 10

Nodejuhú.

Felhívtak második körre a múlt heti állásinterjúztatók. Ez jót jelent. Mondjuk kapásból ki kell magyaráznom két fevételimiatti hiányzást, és ... szal nem tudom, h próbaidőben mennyire engednek el hangtechnikázni :P (igen, most beleélem magamat, nem baj, ha nem jön össze, lesz min szenvedni).

A monitorom rettenetesen viselkedik.

Kaptam dícséretet Sződyórán, jó férfikarakter vagyok :rotfl: ez valóban dícséret, csak... csak... csak. Ugye, a kategóriákba belekerülést nem szeretem. Meg Kurrahban is fejlődtem, Tanárúr szerint. Higgadtan játszottam, és az jó volt. (Illetve higgadtabban, mint eddig). Ezt különben én is éreztem, főleg a végén. Még nem egészen értem-érzem, hol a határ, meddig kell mutatni a dolgokat, honnantól elég engedni. Mert, ha csak engedem, az még én vagyok, nem a karakter.
Ma csak lájvkaraktereket kell legépelni (nyüfff), szakdogázni és verset tanulni. Ejj.

Nincsenek megjegyzések: