csütörtök, március 13

Lándzsások ezerszám

Roppant mód nyomaszt, a dolgok néha a székek közé esnek, és nincs senki, aki elkapná őket hivatalból. (Apocalyptica - Beyond time. Igen, Fornost zene.) Soha többet semmit csak szívességből, ilyen erős ellenárban.

Állásinterjú után rájöttem, h tulajdonképpen nem akarok iggazy mérnöki állást. Én nem az vagyok. Nekem annyi állás kell, hogy éljek belőle, éljek mellette. A megfulladás ellen. Nem hiszem, h felvennének, túl furcsa volt nekem a zügyvezető. Túl tömör, és rövid. Gondolom, nem akarta helyben megmondani, h esélytelen (kb a második kérdésnél már eldönthette, amikor rájött, h a képzettségem a múltkori interjúnak megfelelően még mindig nem az, amit már megkérdeztek egyszer.)

Egész nap énekeltem, amikor nem ettem olvastam állásinterjúztam városban voltam ill. egy rövid időre megszakítottam szakdoga miatt.

Drímőrről meg kiderült, nem tudta, h alapvetően szopránabb vagyok mint nem az.
éjfél.

Nincsenek megjegyzések: