péntek, március 7

Álmok

Mostanában nagyon mozgalmasak az álmaim. Teganp világvégét álmodtam - amolyan Macskabölcső módon volt valami a vízzel, de ez csak egy halálos momentum volt, amibe random módon belehaltak az emberek. Ott voltak az árnyékok, amikbe nem szabadott lépni, a fura gravitációs csavarodások a la Stalker, viszont még éltünk jópáran emberek. Furcsa volt az idők végén élni. Persze, még villamosoztam is.

Ma üldözött valami. Már az elejére nem emlékszem, de valamelyik X-men jellegű fickónak a gyerekét meg a feleségét jöttünk meglátogani, aztán megmenteni valaki gonosz pasitól, aki nagyon erős/ügyes volt, és nekiállt agresszívkodni - a főhősünk, aki szétkapta volna (szép lassan Wolverinné alakult), meg késett. Úgyhogy figyelemelterelésként nekiláttunk felváltva szaladni előle, így vezetni az időközben nagydarab szörnnyé változott gonoszt. Jaja, szokásos álombéli szaladok-előle jelenet, de ezúttal én vezettem az eseményeket. A végén már obfuscateltem is, ha túl közel ért, nehogy tényleg elkapjon, meraz szívás.

Aludhattam volna még :grin:

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Az árnyékokba lépni tényleg veszélyes! :)

(Angwen)