vasárnap, október 19

éhes vagyok, de most nincs kedvem enni. majd gyorsan csinálok sütit, és ebédelek közben. anyám állandóan nehezményezi, ha netán szeretnék pihenni, miután végre itthon vagyok, és nem azonnal nekiállni mindenféle izéknek, amiket ő kitalál, h az neki jó lesz.
nah.
morc.
éhes morc.

túl egy újabb bemutatón, túl egy vidéki piroskán, ami igazzy nagy kalandja volt a technikának Tanárúr nélkül - Koma még soha nem csinált a fényét, a technikusnak sokára esett csak le, h mi igazából nem értünk hozzá. odafele az álmosságtól és éhségtől rosszul lettem, meg aztán visszafele is. Megint Bonviván volt a Róka, jó és ügyes, de néha elfelejt odafigyelni a beszédjére, meg néha túl... jófej? Hősies? Viszont egy dologban jobb: a Farkasos jelenetben érezhetően más a kapcsolat közöttük, jobban összeillenek. Oldalról is egészen más volt, közelről, látni a színészek szemeit, ilyesmik.
Faunnal és Farkassal beszéltük a filmet, jájájj, át kell írnom benne pár dolgot, jájájj.Három zombi a béke téri kínaiban órákon keresztül. és nem ízlett a kaja, amit rendeltem.

ma meg beckett után Komával jártunk egy csomót a nyugatinál mindenféle boltban, de nem találtam izét, amit meg sürgősen kellett volna, de nyilván mindent az utolsó pillanatra hagyok. vagy az azutánira. hjajj.

kömtön asszem éneklünk.
ömm.
most már nekiállok, és eszem, és sütit csinálok. aztán alvás megminden. nem árt.

Nincsenek megjegyzések: