kedd, október 28

nem én vagyok helikopter, tényleg hullámzó a távolság. oké, volt, hogy miattam, de ... nem én nem ennyire. vagy igen? én is messzeúszom néha azoktól, akik közelebb is voltak már?
és ugye tök fölösleges ilyen helyzetben azon gondolkodni, hogy biztos megint velem van a baj.
kis esti tűnődés.
megjegyezném, utálom az ilyet. nincs nekem ehhez agyam, h felismerjem és ne magamban keressem a hibát. jájj.

engem balog lakatos linának hívnak. most mért kell velem így bánni?
ja, semmi.
kegyetlen az angyalok vége, erősen kellett koncentrálnom, h ne sírjam el magamat.

ez meg veszélyes. háhá.

u.i.: electric blue eyes? lol. (mondhatnám azt is, h fák off, de nem mondom, mert jólnevelt vagyok.)

4 megjegyzés:

LeFay írta...

dede, fákk off - jóféle szlovén vodka...
találkozni kéne sálálálálá

gothposeur írta...

asszem csütörtökön költözöm :D, utána ráérek pl :D
vagy helovínen, mert szvsz nem lesz más dolgom (ami amúgy hörr, de mindegy :D )

Névtelen írta...

Szia! Meg vagy találva. Ha nem lennék ismerős, akkor az nem igaz :)
Például tegnap kell engem keresni a nézőtéri ülésrendben lólépésben hátrafelé.
Én is hasonló önkínzó dolgokon szoktam agyalni, ez van.

LeFay írta...

Ok, helówínen beszélgetünk és megegyezünk egy következőben is:)