hétfő, október 6

Outside



akkoriban sok számot találtam hasonló felépítésűnek (lírikusabb versszakok, "zúzósabb" refrének - a "zúzósságról" ma már mások az elképzeléseim, muhaha.)
amúgy szombat este a Bázison háromszor hallottam, és már az elsőre eldöntöttem, hogy kirakom a blogra :)
Ma elvben Pookah és Faun (muhaha, csak most látom a neveiket, tündérekkel vagyok körbevéve :D)kijönnek pestszentimrére fényképezni, GP pénteket mondott, komolyan mondom, izgulok.

Akik meg véletlenül ráérnek most szombaton, és színházat szeretnének nézni (vagy netán engem mellékszerepben ^^), jöjjenek!
A funtineli boszorkány
szombat, 19:00
Pestszentimrei Közösségi Ház, Vasút u. 48.

Meg lesz megint Körmagyar, következő pénteken.

Ma reggel Cure-t hallgattam, rájöttem megint, hogy jó. (Most meg a Smashing Pumpkinsről érzem ezt, olyanom még nincs. Rég szereztem zenéket...)

Nincsenek megjegyzések: