szerda, október 15

Körmagyar

Kínlódtam egy sort a .doc formátumú fájl képpé formálásán - nem tudom, hogy van-e rá normális megoldás, én átmásoltam powerpointba a képet, és azt már el lehet menteni képként.

Szóval.

A Főnix Művészeti Műhely bemutatja:

Kornis Mihály: Körmagyar

Időpont: október 17, péntek 19:00
Helyszín: R.S. 9 Színház (Rumbach Sebestyén u. 9.)

5 nő és 5 férfi, mindannyian megtalálni vélnek a másikban (vagy a másik révén) valami fontosat. Aztán a szándékok kigáncsolják egymást, összegabalyodnak, és valahová máshova juttatják a szereplőket.

A társulat többnyire roppant friss a pályán, ámde tehetséges, és még akkor is ajánlanám az előadást, ha nem szerepelnék benne, de így meg pláne szeretném megmutatni minden kedves barátomnak/ismerősömnek, hogy ezek vagyunk, és mostanában ez az életem.

Szerintem szóljatok előre, h jöttök, mert akkor foglalok jegyet.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Csókolom, kb. miylen hosszú? Csak mert jönnék, de tanítanom is kéne. :S

gothposeur írta...

hümm, kb két és fél óra szünettel együtt azt hiszem.

tapsi írta...

ezt most jókora fáziskéséssel vettem észre, de jól látom a színház honlapján, hogy novemberben még elcsíphetem? :-)

gothposeur írta...

jaja, sőt, decemberben is :D