szerda, október 8

Rosszkedv, vagy fegyelem, jókedv vagy fegyelmezetlenség?
Nah. Felvázolódtak a frontok, a hatászónában meg néha fárasztó állni, arról nem is beszélve, a gondolatát is majdnem elveszti az ember, amikor egyszerre akar mindenkit megérteni és átérezni. De legalább nem kell egyetérteni.

(már megint elegem van, miért kéne nekem tudnom bármit arról, h melyik cég hova küldi az adózással kapcsolatos bármilyen papírjait? munkahelyi kis színes.)

Egészen beleszerettem a telefonomba annak ellenére, h, miután megvettem, perszehogy a másik tetszett mégis. (Roppant körülményes döntési mechanizmusaim vannak, aki már evett velem fagyit, az képben van.) Szép. Tudja azt, amire használni szeretném, sőt, többet is. Szép. Csillog. Sandman néz az elejéről.

Ugyan nem szigorúan monoton, de csökken. Valami változásnak nézek megint elébe, érzem a szelet, az esőszagot. Elég időt hagytam magamnak, talán kicsit sokat is, bár ez nem annyira hagyás, mint tudomásulvétel és elfogadás kérdése.
fogalmam sincsen, milyen színű vagyok. a tükrök milyen színűek?

2 megjegyzés:

LeFay írta...

A tükrök mindig ezüstösen csillognak.

gothposeur írta...

hm, ezüstös vagyok tehát :D